Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

27 maj 2009

Onsdag.

Ujuj, somnade sent igår, sen precis innan jag skulle somna så vaknade Tuva och gnydde, hon hade nog lite ont i magen för hon sov väldigt oroligt så jag la henne på min mage då somnade hon ganska bra, nackdelen var bara att jag inte kan sova på rygg :P Men jag la henne på sidan efter en stund så då sov hon ganska lugnt till halv 4 då ville hon gå upp men jag lyckades få henne att somna om, hade varit alldels för tidigt för henne att gå upp då, hon somnade så sent igår.

Jag har ingen lust att blogga, får återkomma sen...hejhopp.

2 kommentarer:

Sandra sa...

HAHA oh no!! Bäst jag flyr till norrland på diekten xD

sandra sa...

HAHAHA är det u jag ska börja springa??? Nej, men mina toppar blev typ orangea också, så jag klöpp mig 1 dm eller så :) fast jag ska inte säga så nu.. kommer ju bli stoppad korv av mig hähähä