Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

18 juni 2009

Midsommar var det ja..

skulle jobbat då men det var ingen som kunde vara barnvakt förutom min bror men det var ett himla knas att ta sej dit på midsommar och lämna Tuvis. Så jag fick avboka :/ Så har mitt sommarshema blivit helt fel så det är typ 11 pass jag inte kan jobba! Men ska ringa min mamma idag och se om hon kan ta Tuva några dagar då och då, kanske Maud kan också. Vill ju jobba så mycket som möjligt så vi kan göra nåt skoj sen i höst så har jag planerat ett överraskning åt Kim men den kan nog inte bli av om jag inte kan jobba mina pass, som har blivit fel. Jag vill ju också jobba så att inte Kim ska behöva jobba så mycket, han behöver ju vila han också efter att ha jobbat som en dåre hela vintern. Ush, känner mej skit depp efter knaset med mitt schema. Sjukt trött har jag varit på sistone också, Tuva har vaknat mellan halv 5-5 senaste veckan. Gäsp på hög nivå. Inte sover hon längre om hon är uppe längre på kvällen heller, men det kanske vänder, det märks :)

Nu ska jag ringa mor min, Hejhopp.

Inga kommentarer: