Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

5 juli 2009

Hejhejhallååå

Kom hem från jobbet för en stund sen. Och nu sitter jag och käkar toast en av mina favvis rätter haha. Ska hoppa in i en dush sen krypa ner i sängen. Börjar kvart i 7 imorgon så det är upp tidigt som gäller. Slutar kvart över 3 och då kommer Maud med Tuvis! Å, så jag saknat henne! Hon är så duktig vår skrutta som är så snäll när hon är borta. Sitter och lyssnar på alla ungar som härjar här ute. Okej att det är sommarlov men 6-7 åringar ska väl inte vara ute och härja till 11 halv 12? Inte har dom någon koll på ungarna heller för dom slåss och är elaka mot varandra. Men det är deras liv. Åh, typiskt nu är min toast slut..skulle kunna äta typ 5 till känns det som bara för dom är så goda haha. Men det får räcka med en. Nej, dush var det sen slå en pling till min älsking och se vad han gör. Hundarna fick gå ut när jag kom hem sen när vi kom in så gick dom o la sej igen, tråkiga liksom :P

Godnaaaatt.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Toast är så jäkla gott :)

Tessan sa...

Ja, han är söt min vovve. Din dotter är supersöt! Hoppas allt är bra med er :)