Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

15 juli 2009

Nu så..

Ute och knallar efter sitt kalas.

Glass till födelsedags barnet.

Tuvas kusin Ponniplutt (Jonna)


har inte bloggat på ett tag har haft annat för mej, det har som vanligt inte hänt så mycket, jobbat, varit hos mamma, umgåtts med Marion och mys med Kim och Tuva. Idag har jag och Tuvis varit i Norrtälje och handlat lite. Kom hem för ett tag sen, Tuva somnade på mage i vagnen när vi satt på bussen hur hon nu lyckades med det haha, flyttade över henne till sängen när vi kom hem. Har även firat Tuvas 1års dag, stora tjejen! :) Så himla fort tiden har gått. I morgon åker jag och Tuva nog ner till mamma, vi ska vara där med Carro hela helgen och vara hästvakter för mamma drar till Åland med Eken och några vänner över helgen. Det blir nog supermysigt! Vi ska titta ner på den där Grisslehamns dagen, minns inte riktigt hur det var för alla andra år har det antingen regnat eller så har man supit då man var lite yngre, haha. Ikväll är det supermyskväll med Kim, innan han börjar jobba imorgon, själv är man ledig tills på måndag.


2 kommentarer:

Kim sa...

jag vet inte? min bm sade att de var på odenplan som man fick göra det. kanske är högtryck på danderyd?

Kim sa...

Han skulle bli tokig om jag hällde vatten, haha! ;p men karlar är ett släkte för sig.