Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

1 juli 2009

Onsdag

Smutsiga barn, är glada barn :D


Har precis lagt Tuva, arg som ett bi var hon och trött då hon somnade vid 10 på kvällen igår och caknade halv 6 imorse. Vi fördrev tiden på morgonen med att diska, städa köket och skura skåpluckor, sen gick vi ut med vovvarna sen hem för frukost. Gick över till Marion en sväng på lite kaffe så fick Tuva och Jonna leka ett tag. Nu skulle jag behöva ta en tupplur innan jag börjar jobba vid 2. Kliva upp vid halv 6 och sen jobba em/kväll är ganska tröttsamt, men imorgon och på fredag är jag ledig, ska släpa med mej Marion ner till stranden då. Fast på fredag får jag gå gå dit sj med Tuva för Marren skulle nog till Vallby då. Ska ringa mami och fråga om hon vill komma och bada med mej då, så trist att vara själv nere vid vattnet, Tuva kan man ju inte riktigt ha en konversation med än :D

Nu ska jag vila lite på soffan.

Inga kommentarer: