Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

11 juni 2009

Hej och hå

Har vart på resande fot typ hela dagen :P Åkte iväg imorse till Hallsta och hämtade min Ipod, sa hej till Jenny på konsum med, sen åkte vi hem igen jag och Tuva, mötte upp Marion och tog en fika, sen hem och väcka Kim så åkte vi till Norrtälje, Kim införskaffade sej ett Playstation 3, det är han värd efter att ha jobbat så mycket under året, Så köpte vi lite smågrejor och ett bord och stolar till balkongen :) Har varit ute och susat hela veckan och är ganska trött. Imorgon kommer Carro med en mobil till mej! :) Min funkar ju inte, eller den funkar men ingen hör när jag pratar i den haha. Nu ska jag surfa lite mer sen ska jag och Kim mysa på soffan till någon film eller Prison Break.

Natti!

1 kommentar:

sandra sa...

"...eller den funkar, men ingen hör när jag pratar i den" HAHAHA såå logisk du är hahahaQ! Bästa jag läst!