Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

10 juni 2009

Onsdag




Har varit ute på vift så jag har inte hunnit skriva :P Har tvättstuga idag, blä så trist. Våran tvättmaskin har ju bestämt sej för att den inte vill centifrugera kläderna längre så jag fick snällt boka en tvättstuge tid. Igår var jag hos Marion och tog lite bilder. Dom vart rätt bra förutom att mitt hår såg helt orange ut fast det inte är det på riktigt. Men det var pga av blixten. Ska ändå köpa hårfärg senare idag för att fylla i lite :P Lägger ut bild men dom är oredigerade så ni vet :) Tkr att det inte spelar någon roll om dom är det eller inte faktiskt, kan man inte stå för hur man ser ut egentligen? Haha. Nåja. Imorgon hoppas jag på bra väder, jag och Marion ska ta en tripp till Hallstabyhåla för att hämta min kära Ipod som jag glömde där för ett tag sen. Får ta en fika på Blixten också när man ändå är där.

1 kommentar:

Denise sa...

Ja jag såg det, usch vad irriterad jag blir :P Vad fina bilder på dig! Och vad fin din blogg är :)
Hoppas allt är bra :) Kram