Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

27 juni 2009

lör kväll

har man kommit hem från jobbet, vart ute med vovvarna och dushat, åt lite men var inte så hungrig, kom på att jag bara ätit 2 billys sen i fredags, och några tuggor av äckelpizzan igår. Äh, äta kan man göra i ett annat liv. :P Har jobbat sen i torsdags och så blir det jobb imorgon med sen är jag ledig en dag för att sen gå på igen. Har lovat en av damerna på jobbet att komma dit med hundarna imorgon efter jag slutat så det ska jag göra då, på kvällen kommer mammi och lämnar älskade Tuva, har saknat henne massa! Kim vet jag inte när han kommer. Får väl se när han kommer hem, saknar honom känns som vi aldrig hinner umgås ordenkligt, får väl ta en minisemeser någonstans, helst ett hotell med bubbelpool, haha.

En tjej jag jobbade med idag bestämde att vi skulle åka till Jamaica och sitta under en palm och lyssna på Bob Marley och dricka drinkar ur cocosnötter någon gång i framtiden för jag nämde att jag ville göra det, och det ville hon med, haha. Spårade lite där på slutet innan det var dags att gå hem. Trivs så jäkla bra där, även om dagarna har varit rätt köriga men det är ju mest kul ändå!

Nu ska jag göra mej iordning för att sussa. Natti!

1 kommentar:

Sandra latast i världen sa...

jäklar vad coolt, Trojas merit är annars att ta av strumpor, något jag lärde henne när hon var liten för att jag var för lat HAHA, i början försökte hon göra det i både tid och otid, men nu går det på kommando typ xD