Oro är som en gungstol, du kommer ingenstans med det.

26 juni 2009

Ett tag

Swing meee!

Tuva kan gå nu :)

Bada är skoj skoj.

Sliten Ela efter gått upp vid halv 6 idag sen jobbat 11:45-21.15 :P



har gått sen jag skrev sist, har haft andra ytterst viktiga saker för mej, tex blåsa upp en pool och en badboll åt Tuva, höll på att svimma av det men mycket hjältemodigt av mej ändå, slappat, inte särskilt jobbigt men ändå lite när man är en smula rastlös som mej, idag har jag jobbat. Va helt galet mycket att göra och tiden gick skit fort på kvällen. Men nu ligger jag efter en pizza som smakade en dammig strumpa, och en promenad med hundarna i sängen. Ska snart ta mej an en gigantisk chipsskål. Tänkte hålla mej vaken ett tag till, annars vaknar jag vid 7 imorgon. Tuva är hos sin mormor i helgen då jag jobbar till söndag och Kim är i göteborg med grabbarna. Kastar upp lite bilder så länge tills vi hörs igen.

1 kommentar:

sandra sa...

ja det avr riktigt hemsk, snacka om förstörd uppväxt liksom HAHA :P Vilken dundersöta kort förresten! Värsta lilla trollungen :P